Ваша звичка насолоджуватися кавою викликає подив у людей по всьому світу: цікаві факти
Італійці, наприклад, надають перевагу насолоджуватися кавою в відповідній чашці та спілкуватися з баристою.
У Сполучених Штатах та Україні люди часто тримають каву при собі, купуючи її на винос. Проте в багатьох регіонах світу, таких як деякі частини Європи та Нова Зеландія, така практика є незвичною, зазначає huffpost.com.
Безперечно, інколи люди вирішують взяти каву з собою, але значна частина відвідувачів віддає перевагу насолодітися кавою в кафе – сидячи наодинці, у компанії друзів або біля барної стійки. Інколи це стає спільним ритуалом – разом сісти та випити каву з друзями. В інших випадках це більше нагадує швидкий ковток еспресо на шляху до роботи – у будь-якому разі це відбувається саме в кав'ярні, - йдеться в статті.
Джек Фостер, співвласник англійської компанії Crosby Coffee, зауважив, що культура кави на винос часто вписується в екологічний стиль життя. За його словами, у низці європейських країн, зокрема в Австрії та Франції, споживачі зазвичай віддають перевагу спокійному насолодженню кавою за столиком, часто додаючи до цього тістечко.
"Крім того, це стиль життя в окремих містах і рішення, ухвалене їхніми спільнотами," - підкреслив він.
Генеральний директор Agrisapien Traders LLC у США, Пауло Перес, поділився спостереженням, що в Бразилії відвідувачі кафе зазвичай проводять час за кавою та довгими бесідами.
Це надзвичайно соціальна діяльність. Мова аж ніяк не йде про те, щоб захоплювати каву на ходу в паперовому стаканчику. Як людина з бразильським та італійським громадянством, можу стверджувати, що культура кави в обох країнах значно більш соціально орієнтована. У Бразилії вам майже завжди запропонують каву в кожному домі або офісі, куди ви завітаєте, а після обіду багато хто заходить до місцевої пекарні, щоб випити кави і поспілкуватися з місцевими жителями. В Італії люди відвідують еспресо-бари, де, навіть якщо вони затримуються лише на кілька хвилин, вони віддають перевагу насолодитися кавою в справжній чашці та обговорити щось із бариста.
Засновниця компанії Paul John Indian Caffeine Company, Шоналі Пол, зазначила, що в індійській культурі їжа і напої завжди мають виразний соціальний характер.
Отже, індійці зазвичай насолоджуються їжею або напоями не на самоті в автомобілі чи дорогою на роботу, а разом із сім’єю вдома, з колегами на роботі чи з друзями після робочого дня. Це більше, ніж просто споживання продуктів — це справжній досвід.
Нагадаємо, що раніше УНІАН опублікував матеріал про наслідки щоденного вживання чотирьох чашок кави.