У своєму виступі на КМЕФ меценат Шостак підкреслив, що Україні слід самостійно обрати ключові напрямки для свого стратегічного розвитку.


На його думку, вітчизняним виробникам слід вже зараз готуватися до появи конкурентів з західних держав, оскільки не кожен зможе зберегти свій бізнес.

Західні партнери не виявляють інтересу до розвитку великого та середнього бізнесу, оскільки вважають їх конкурентами. Натомість їхня увага зосереджена на підтримці малих підприємств. Україні вже зараз слід розробити стратегії для підтримки та розвитку ключових галузей. Цю позицію висловив бізнесмен і меценат Руслан Шостак під час свого виступу на КМЕФ, повідомляє видання "Факти".

"Досвід інших країн після війни демонструє, що Україні слід самостійно визначити ключові галузі для свого розвитку. Яка мета для західних партнерів підтримувати конкурентів європейських та американських компаній? Тому їхня увага буде зосереджена на підтримці малих підприємств, в той час як середній та великий бізнес має взяти на себе відповідальність за власний розвиток," - зазначив Шостак під час свого виступу.

Крім того, за його словами, місцеві виробники повинні вже тепер почати готуватися до появи конкурентів з західних країн, оскільки не всім вдасться зберегти свій бізнес.

Шостак зазначив, що українське підприємництво має всього три можливості, які він окреслив як "3-П": загинути, бути проданим або здобути перемогу.

"Вирватися з гри. Це означає не витримати конкуренцію та поступитися місцем західним компаніям. Продовжити шлях. Це може бути непоганим рішенням, якщо немає сили для боротьби, але водночас це може бути привабливим варіантом для західних інвесторів. Якщо у вас є чиста історія в Україні, стабільна репутація та ефективні технологічні процеси. Вийти переможцем. Це стосується бізнесу, який не лише є високотехнологічним і затребуваним, але й відповідає західним стандартам і не сильно відрізняється від конкурентів з Америки чи Європи, і при цьому має лояльних споживачів", - зазначив він, пояснюючи суть.

Підприємець зазначив, що здобути народну прихильність зовсім не просто.

"Завоювання її потребує часу та зусиль. Необхідно створювати ЛавМарку. Чому жінки обирають "Єву"? Тому що з "Євою" українська жінка отримує впевненість у собі, можливість бути справжньою і доступ до всіх необхідних ресурсів. Цього року EVA відзначена важливою нагородою, адже кожна українська жінка нині є клієнткою ЄВА. Косметика ЄВА стала частиною життя вже трьох поколінь. Тому, з усіх трьох "П", про які я згадував, ми обираємо "Перемагати", - підкреслив бізнесмен.

Він зазначив, що українські підприємства вже встигли здобути перемогу над російськими та китайськими компаніями в Україні ще до початку війни.

"Історія має здатність повторюватися," - зауважив Шостак.

Нещодавно Руслан Шостак повідомив, що компанія TERWIN планує звести в Україні новий логістичний центр площею 1 мільйон квадратних метрів.

Related posts