Росія продовжує знаходити способи обійти санкції: Bloomberg виявив схеми постачання нафти.
Якщо тенденція збережеться, це послабить логістичні обмеження, які виникли
З кінця квітня цього року щонайменше 17 вантажівок, що перевозять нафту та нафтопродукти, вирушили з російських портів на судах, які підпадають під санкції Сполучених Штатів, Великої Британії або Європейського Союзу.
Цю інформацію повідомляє видання Bloomberg.
Зазначається, що одразу після санкцій переважна більшість танкерів, які стали мішенями, простоювали, деякі навіть на вісім місяців.
Проте, вантажовідправники активно збільшують використання суден з чорного списку після успішної доставки вантажів до Китаю. Принаймні частину своїх рейсів вони здійснювали на танкерах, які підпадають під західні санкції, при цьому вимикаючи системи відстеження. Сьогодні танкери більше не намагаються приховувати свої маршрути, і вантажі відкрито транспортуються як до Китаю, так і до Індії, - зазначає видання.
Ще 11 підсанкційних танкерів стоять на якорі біля російського тихоокеанського порту Козьміно, сім простоюють біля Усть-Луги, ще три - у Чорному морі, і два біля Мурманська
"Якщо ця тенденція продовжиться, вона може зменшити існуючі логістичні обмеження. Тим не менш, Росія змогла знайти необхідні їй судна. У минулому місяці шість кораблів, які стали метою принаймні однієї з країн, таких як США, Великобританія чи ЄС, завантажили російські вантажі, і ця кількість вже була досягнута у вересні", - зазначили у виданні.
Нагадаємо, незважаючи на запроваджені Заходом санкції проти РФ, військово-промисловий комплекс країни-агресорки потужно функціонує.