Проблеми з автомобілями в лізингу: клієнти ПриватБанку зустрілися з викликами - Авто bigmir)net


Клієнти "ПриватБанку" зустрічають перешкоди під час переоформлення транспортних засобів, які були придбані в кредит або через лізинг. Один з таких користувачів протягом кількох місяців намагається розібратися з питанням реєстрації свого автомобіля.

Клієнти "ПриватБанку" мають проблеми з переоформленням автомобілів, які були куплені в кредит або лізинг. Один із таких споживачів протягом кількох місяців намагається знайти вирішення питання з реєстрацією власного автомобіля.

Ця інформація згадується в одній з поданих скарг на платформі "Мінфін".

У вересні 2021 року українець придбав автомобіль у лізинг через "ПриватБанк" в Запоріжжі. Він старанно виконував фінансові зобов'язання і навіть закрив кредит раніше терміну. Однак, коли настав час переоформлення, виникли труднощі. Автомобіль ледве зареєстрували в ТЦК, а в Сервісному Центрі відмовили у реєстрації, посилаючись на те, що "ПриватБанк" значиться в реєстрі боржників.

Ця обставина спричинила відмову державних установ у перереєстрації, внаслідок чого автомобіль офіційно залишається на балансі банку, хоча клієнт давно розрахувався за всіма зобов’язаннями.

Клієнт поділився: "Коли дійшло до переоформлення, ми отримали всі необхідні документи, але з труднощами змогли зареєструвати автомобіль в ТЦК (машина на юридичну особу). Проте в Сервісному Центрі заявили: на жаль, "ніхто не може нічого зробити". А ще ПриватБанк виявився в реєстрі боржників, тому переоформлення їхнього майна стало неможливим!"

Після отримання відмови в Запоріжжі, чоловіка порадили звернутися до київських Сервісних Центрів, що спеціалізуються на реєстрації для "ПриватБанку". Проте, навіть після візиту до столиці, його проблема залишилася невирішеною.

"Потім ви починаєте усвідомлювати... Звичайно, всі сміялися і говорили, що це просто нереально. А трюк з адресами нагадує шахрайство початку двотисячних, коли 'агентство нерухомості' за великі кошти надавало адреси квартир, які нібито були в оренді," – підкреслив клієнт.

Клієнт звернувся до представників "ПриватБанку" з питанням, коли ситуація нарешті зміниться. Він припускає, що не єдиний у своїй проблемі з лізингом у державному банку.

"Шановні представники ПриватБанку! Коли та яким чином планується вирішення даної проблеми? Наскільки мені відомо, подібних ситуацій по Україні налічується тисячі... "Лізинг" від ПриватБанку", -- зазначив він.

У відповідь на отриману скаргу, банк охарактеризував ситуацію як "певні тимчасові незручності". Попри існуючі труднощі з переоформленням, представники установи запевнили, що клієнт має можливість безперешкодно користуватися автомобілем, придбаним за договором фінансового лізингу. Банк активно працює над вирішенням проблеми в найкоротші терміни.

"Акціонерне товариство комерційний банк "ПриватБанк" приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом", -- повідомили у банку.

Раніше ми повідомляли, чому десятки тисяч водіїв в Україні можуть втратити права через одну деталь.

Related posts