PR Марафон 30 жовтня: етичні аспекти комунікацій в умовах війни | УНН


30 жовтня пройде PR марафон, організований MMR, на якому провідні українські компанії розкриють свої секрети щодо управління репутацією в умовах війни. Фахівці обговорять етичні аспекти комунікацій, міжнародні PR-ініціативи та впровадження сучасних технологій.

30 жовтня на PR марафоні від MMR представники топових українських компаній, таких як ПУМБ, Kormotech, Bolt, Superhumans поділяться, як за умов постійної загрози та невизначеності управляти репутацією, формувати імідж бренду та країни і підтримувати зв'язок зі своєю аудиторією, передає УНН.

Слово "кордон" стало символом особливої значущості для українців. Наша спільна мета єдина для всіх – здобуття перемоги та відновлення державних кордонів, які були встановлені у 1991 році. Водночас, український бізнес вже давно і успішно розширив свої горизонти за межами країни. Ідеться не лише про нові ринки, а й про безмежні можливості, які ми виявили в собі. Саме тому цьогорічною темою марафону стала комунікація без меж.

Найважливішими відкриттями поділяться провідні фахівці в галузі PR, комунікацій та маркетингу:

Запрошуємо фахівців з комунікацій, PR, маркетингу, бренд-менеджменту, КСВ, CEO та власників бізнесу до обговорення:

На учасників чекають:

Детальна інформація та процес реєстрації доступні за цим посиланням: https://prmrfn.mmr.ua

Будьте в курсі новин, підписавшись на нашу сторінку MMR у Facebook та на канал у Телеграмі.

Приєднуйтеся до ключової PR-події року та отримайте найцінніші інструменти та знання від провідних українських компаній і агентств.

Основний партнер — ПУМБ

Генеральний інформаційний партнер -- Ми Україна+

Ekonomika+ – це бізнес та медіа бюро, що об'єднує провідні платформи, такі як Delo.ua, лідер у сфері ділового контенту, онлайн-медіа, присвячене маркетингу, комунікаціям та креативу MMR.ua, дайджест для ділових жінок Womo.ua, а також журнал "ТОП-100. Рейтинги найбільших". Під прапором Ekonomika+ щорічно проводиться близько 20 бізнес-івентів, серед яких виділяється PR Марафон. Цей захід, що стартував у 2013 році, зібрав понад 250 спікерів і 6000 учасників, а також представив більше 1000 PR-кейсів.

Related posts