"Нова пошта" скасувала плату за повернення посилок.
Українська логістична фірма "Нова пошта" скасувала плату за повернення посилок, а також комісію з оголошеної вартості для відправників, які вирішили відмовитися від отримання.
Раніше відправник оплачував 0,5% від оголошеної вартості під час повернення посилки, якщо одержувач відмовився або не забрав її, повідомили у прес-службі компанії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Нова пошта та "Повернись живим" запустили збір 300 млн грн на посилення ППО
Наразі цю комісію скасовано. Також клієнту не треба оплачувати повернення товару відправнику у разі, якщо він не підійшов.
Ці зміни особливо вплинуть на клієнтів, що здійснюють численні комерційні відправлення, оскільки витрати на повернення непіднятих товарів зменшаться. Відомо, що щомісяця клієнти повертають приблизно 1,3 мільйона посилок, витрачаючи на це 9,4 мільйона гривень, які тепер не надходитимуть до компанії, як повідомили в прес-службі.