Київстар припиняє надання популярної послуги: тепер користувачам доведеться платити


Починаючи з 10 вересня, мобільний оператор припиняє надання безкоштовного сервісу.

Абонентів мобільного оператора Київстар чекають важливі нововведення: з 10 вересня компанія офіційно припиняє надавати послугу "Повідомити мене". Ця послуга автоматично стане недоступною для всіх користувачів. Натомість абонентам буде запропоновано нову платну послугу "На зв'язку", вартість якої становитиме 33 копійки на день.

Функція "Повідомити мене" стала справжньою знахідкою для багатьох користувачів, адже вона інформувала їх про спроби зв'язку у випадках, коли вони були поза мережею або їхня лінія була зайнята. Як тільки абонент знову з'являвся у мережі або завершував попередній дзвінок, він отримував SMS-повідомлення про пропущений виклик, що значно спрощувало процес комунікації.

Проте вже з 10 вересня ця функція стане історією. Київстар пояснює, що заміна безкоштовної послуги на платну "На зв'язку" є вимушеним кроком, пов'язаним з поточною економічною ситуацією та енергетичною кризою в країні. Нова послуга буде платною і коштуватиме 33 копійки на день, що, на думку оператора, дозволить продовжити надання якісних послуг в умовах змін.

Клієнти, чиї номери починаються з кодів 067, 068, 096, 097 або 098, тепер матимуть доступ до нової функції. Для багатьох це може виявитися неприємною несподіванкою, оскільки замість безкоштовного сервісу доведеться оплачувати додаткові витрати.

Компанія Київстар наголошує на своєму прагненні забезпечувати стабільний і якісний зв’язок для клієнтів у складний період для країни, одночасно враховуючи економічні умови. Такі зміни викликають різні реакції серед користувачів, деякі з яких сумніваються, чи не є це черговою спробою збільшити дохід за рахунок звичайних абонентів.

Зверніть увагу: за новими тарифами від Київстару витрати зростуть на 50 гривень.

Раніше ми розповідали, що інтернету може не бути: українські провайдери пішли на крайні заходи

Related posts